Kontakt oss



Kort om beste måte å kontakte oss

Superstate som organisasjon er superenkel – det er oss, Atle, Steinar og Stian :-) All kontakt du har med Superstate vil dermed være direkte med grunnleggerne av firmaet.

En kjempestor fordel med dette er at vi begge har innsikt i det meste og vil kunne ta beslutninger der og da uten å måtte spørre noen andre “om lov”.

Kundeservice er vår topp prioritet, så vi gjør alt vi kan for å svare deg så snart som mulig.

Det er derimot kjekt å vite følgende om vår responstid for de ulike kanalene du kan kontakte oss på, og her er en anbefalt rekkefølge slik at vi kan hjelpe deg raskest og best mulig:

  • E-post/kontaktskjema: Sender du en beskjed her vil en av oss tre hoppe på saken. Vi tar tak i henvendelsene fortløpende via vårt helpdesk-system, og som regel får du svar innen et par timer, i verste fall innen ett døgn.
  • Chat: Sender du en beskjed over chat er det, som med e-post, en av oss tre som vil besvare den. Husk å legge inn e-posten din i chatten så er du helt sikker på å få svar.
  • Sosiale medier: Sender du en beskjed på Instagram eller Facebook er det sannsynligvis Steinar som svarer.
  • Telefon: Ringer du 62 82 75 89 kommer du til vårt sentralbord. Disse hyggelige damene kan hjelpe deg med spørsmål om bestilling, din ordre/abonnement og enkle produktspørsmål. Om du har andre spørsmål de ikke kan besvare vil de sette deg videre til Atle eller Steinar.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Alt godt,
Atle, Steinar og Stian.